sobota, 30 sierpnia 2014

#14 EXO-K - "MAMA"

Witam po dość długiej przerwie! Spowodowana była między innymi wakacjami, a moja paczka z płytą f(x), exo i kremem z nature republic dotarła kilka dni przez wyjazdem i nie miałam czasu, aby konkretnie ocenić każdą z płyt. "Red Light" pokazała Wam Yukimi, przyszedł czas na moją "Mamę"  (*≧▽≦) 

No więc jest to debiutancka EPka od EXO-K. Gdy już uzbieram wszystkie koreańskie płyty, biorę się za EXO-M. Okładka jest biała, ma srebrne logo, które pod światło jest kolorowe. Ogólnie niczym się nie wyróżnia. Płytka jest lekka, nie jest to ogromne, grube pudło i prawdę mówiąc, łatwo ją uszkodzić/podrzeć. 
Tył okładki prezentuje się zdecydowanie ciekawie. Mamy tutaj wypisane wszystkie utwory, jakie się znajdują, m.in "Machine" i "What Is Love". 
Bok płyty, przez który wyjmujemy photobook. Jak widać, nie wymaga to jakiś specjalnych zdolności, lub użerania się z dziwacznymi pudełkami. X"D
No i mamy przód photobooka. 
A teraz mały spojler. ;)
Photobook ma niewiele stron, co mnie naprawdę smuci. Jest dość ubogo, ale chłopcy świetnie wyszli na zdjęciach. 
Tutaj mamy wypisane teksty piosenek. Fajnie to wygląda.
Z tyłu mamy taki jakby "mini plakat" z chłopcami. Również podana jest tracklista "MAMA".
Płyta jest osobno dołączona w takim opakowaniu. Z tyłu mamy creditsy, ale raczej jest to zbędne, żeby Wam pokazywać.  (^~^) 
Nawet nie wiecie jaka byłam zaskoczona, gdy po raz kolejny trafiła mi się karta D.O! Haha, chyba mam do niego szczęście. (*°∀°)=3 Jestem ogromnie ciekawa czy trafi mi się jeszcze raz! 

Ogólnie płyta jest godna polecenia, ale jak dla mnie prezentuje się przeciętnie w porównaniu z innymi kpopowymi płytami. Poza tym może się szybko niszczyć i zabrudzić (szczególnie literki z tyłu). Według mnie jednak, jest warta kupna, bardziej może ze względu na muzykę - bo to chyba najważniejsze. :)

cena: 50,89 (cena wliczona z przesyłką)
sklep: ktown4u

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz