sobota, 12 lipca 2014

#12 Girls' Generation - "The First Album"


Przepraszam was za krótką nieobecność, ale nie miałam czasu, żeby tutaj wejść. Dzisiaj pokażę wam 1 album SNSD. Tak prezentuje się okładka. Widnieją na niej wygrawerowane sylwetki dziewczyn.


Tył. Tu już widać wszystkie dziewczyny. Ogółem album jest bardzo różowy i dziewczęcy.


Bok. Album nie jest gruby, ma mniej więcej rozmiary normalnej płyty.


Wnętrze.


Płyta jest prześliczna. Możemy zobaczyć na niej symbol Sosiek - śliczna korona i dwie "G".


Pierwsza strona photobooka.


Każda z dziewczyn ma jedną taką sesję...


...i jedną taką.


Teksty.


Ulotki. 1 album a SM już zdążyło wcisnąć reklamę -_-


Ostatnia, bardzo przeurocza grupowa fotka w photobooku. Nie wiem dlaczego, ale nie chciało mi obrócić zdjęcia, dlatego wyszło jak wyszło.

Powiem tak - TO JEDEN Z NAJLEPSZYCH ALBUMÓW JAKIE MIAŁAM W RĘKACH! Super piosenki, super klimat, super koncept, wszystko takie kolorowe, nastoletnie, dziewczęce...polecam, bardzo polecam...Każda Sone powinna mieć ten album, chociaż ten, bo nie dość że jest to debiutancki album grupy, to jeszcze ten krążek był kluczem do sukcesu SNSD. Polecam!

Gdzie kupiłam? Ebay
Za ile? 50 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz